СПІВРОБІТНИКИ

Алпатова Поліна Сергіївна

Телефон: +38 (050) 734-62-49

Ел.пошта: p.alpatova@gmail.com

  • Освіта
    • 1997-2003 рр. – Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, соціологічний факультет, спеціальність "соціолог", "викладач соціологічних дисциплін", денне відділення.
    • 2003-2006 рр. – Аспірантура соціологічного факультету ХНУ ім. В.Н. Каразіна, кафедра загальної соціології, денне відділення.
  • Місця роботи
    • 2009 р. – по даний час: Інститут соціально-гуманітарних досліджень (при Харківському національному університеті ім. В.Н. Каразіна), науковий співробітник
    • 2008-2010 рр.: Видавничо-консалтингова корпорація «Фактор», фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку.
    • 2006-2009 рр.: Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, соціологічний факультет, соціологічна лабораторія, молодший науковий співробітник.
    • 2003-2006 рр. – співробітник Східноукраїнського Фонду соціологічних досліджень. Сфера діяльності - організація і проведення досліджень (розробка інструментарію дослідження, контроль якості проведення досліджень, написання аналітичних звітів), координація різного роду дослідницьких та освітніх проектів.
    • 2000-2002 рр. – співробітник Агентства рекламної політики «Вена». Сфера діяльності - організація і проведення досліджень в рекламній сфері, тестування рекламних роликів, побудова рейтингів засобів масової інформації, контент- аналіз рекламних програм, медіапланування.
  • Професійний досвід
    • «Соціально-політична ситуація в Харківській області» (2003 р.), Управління з питань внутрішньої політики Харківської обласної державної адміністрації)
    • «Про проблеми мешканців м. Харкова та діяльності місцевих органів влади щодо їх вирішення» (травень, вересень, листопад 2003 р.), Управління праці та соціального захисту Харківської державної адміністрації разом з Харківським національним університетом імені В.Н. Каразіна
    • «Дослідження медіапростору м. Харкова» (2003 р.), ДП «Дослідний центр медіатехнологій»
    • Дослідницький проект "Living Conditions, Life Styles and Health" (2000-2003, EU, programme Copernicus)
    • Веб-ресурс «Електронна бібліотека соціологічного факультету» (2001-2003), соціологічний факультет Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
    • Індивідуальний грант «Студентська субкультура - погляд зсередини». (2004 р.), Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна
    • «Моніторинг соціально-економічної та соціально-політичної ситуації в м. Харкові» (2004 р.), Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
    • Маркетингове дослідження споживачів продукції «Сіверської ласощі» в місцях продажів (2004 р.) ТОВ «Сіверська сласть-продукт»
    • «Оцінка ефективності програми «Діалог» (2004 - 2005р.), АТ «Філіп Моріс Україна»
    • «Вивчення соціально-політичних настроїв жителів харківської області» (2006р.) ТОВ Редакція газети «Вечірній Харків»
    • Опитування на виході з виборчих дільниць у день виборів до Верховної Ради України 26 березня 2006 року (EXIT POLL). Загальноросійський громадський Фонд «Громадська думка»
    • «Соціально-політичні настрої мешканців м. Харкова» (2006 р.), АТ «Концерн АВЕК і Ко»
    • «Аналіз потреб громади м. Харкова в соціальних послугах» (2005), один з напрямків проекту "Facilitating reform of social services in Ukraine" (FRSSU)
    • «Соціальні аспекти розвитку малого та середнього бізнесу в м. Харкові», «Союз підприємців м. Харкова» (2006)
    • «Порівняльний аналіз потреб громади міста Харкова в соціальних послугах» (2006-2007) , один з напрямків проекту "Facilitating reform of social services in Ukraine" (FRSSU) .
    • Маркетингове дослідження ринку приправ і спецій, Харків (2009)
    • «Можливості поліпшення локальної інфрастурктури (дослідження проблем Київського району м. Харкова), (2010)
    • Дослідження авторинку України (2011)
    • «Споживче поведінка на ринку вершкового масла» (2012)
    • «Релігія, нація і більше. Міждисциплінарна і транскультурного реконцептуалізація України» (2012), Центр міської історії Східно- центральної Європи
    • Проект з ВІЛ - профілактичній роботі «Mist», (2012-2016), Університет Джонса Хопкінса
    • а також: дослідження у сфері медіа та видавничо-консалтингової діяльності, маркетингові дослідження ринку FMCG, проекти у сфері політичного маркетингу
  • Наукові інтереси
    • дослідження ринку,
    • соціологія споживання,
    • методологія досліджень,
    • соціологія молоді,
    • соціологія релігії,
    • соціальна робота,
    • політичний маркетинг і т.д
  • Основні публікації
    1. Изучение молодежного вопроса: история и новые тенденции. / „Інновації в технології та методології наукового пізнання”: Матеріали Міжнародної наукової конференції (26-27 жовтня 2006 року). – м. Одеса: 2006.
    2. Людина з обмеженими фізичними можливостями в міському середовищі. / Український соціум. – 2006.- №1 (12). – с.7-17. (в співавторстві з Зуб Т.С.)
    3. Кризис субкультурного подхода к изучению молодежного вопроса и пути его преодоления./ Вестник Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина. «Социологические исследования современного общества: методология, теория, методы». – 2006. - №723. – 292 с., с.66-69.
    4.  Субкультура харьковских студентов: взгляд изнутри: Отчет о НИР / Министрество образования и науки Украины, Харьковский национальный университет им. В.Н. Каразина. Руководители Алпатова П.С., Корытникова Н.В. № ГР 0104U010530; Инв. № 0205U007010; Шифр темы: 05-02 - Харьков, 2005 – 52 стр. (УДК 316.334:37+316.334:7;316:334:008)
    5. Современная студенческая субкультура: структура и особенности. / «Проблемы XXI века: культура поведения молодежи. Роль общества в воспитании молодежи»: Материалы Международной научно-практической конференции (16-17 апреля 2004 года). – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2004. – 265 с., с.83-85.
    6. Современная студенческая субкультура: социологический портрет. // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць. - Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2003.-632с., с.547-551.
    7. Т.Парсонс и К.Маннгейм: два подхода к изучению молодежной субкультуры. // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць. - Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2002.-621с., с.589-591.
    8. Некоторые проблемы социологического анализа молодежной субкультуры. // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць. - Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна, 2001.-569с., с.540-543.
    9. Аутсайдерство в школьном коллективе. // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць. - Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2000.-319с., с.295-297 (в соавторстве с Подлесной В.В.)

Ми у соціальних мережах: